IDENTYFIKACJA WIZUALNA

header-atu-3

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Identyfikacja Wizualna jest to dopracowany i spójny system kreowania wizerunku firmy(marki, produktu) mającym na celu wyróżnienie jej spośród innych, konkurencyjnych firm na rynku

Na system Identyfikacji Wizualnej (corporate identity) składają się:

  • logo – graficzny symbol firmy lub marki
  • logotyp firmy – graficzny symbol firmy (sygnet) oraz nazwa z charakterystycznym krojem pisma
  • kolory firmowe – określają charakter firmy. Po pewnym czasie ten charakterystyczny kolor lub układ kolorów stają się częścią marki, silnym elementem identyfikującym firmę i ułatwiają jej skojarzenie
  • typografia – krój czcionek stosowanych w materiałach drukowanych
  • druki firmowe – wizytówki,papier firmowy, koperty, notatniki – powinny mieć spójną formę graficzną a ponadto zawierać tak istotne elementy jak pełną nazwę firmy, logotyp, dane teleadresowe, adres strony www, e-mail
  • ubiór i identyfikatory pracowników
  • pieczątki
  • materiały marketingowe drukowane
  • środki transportu (samochody ciężarowe, osobowe)
  • wystrój stoisk targowych
  • aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia
  • tablice i tabliczki informacyjne
  • szyldy reklamowe, bannery, billboardy
  • opakowania produktów.
identyfikacja-wizualna-reklama-agerncja-reklamowa-atu-studio-projekty-graficzne