Social media – Media Społecznościowe

SOCIAL MEDIA - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

S

ocial Media – Media społecznościowe takie jak Google plus, Twitter, Facebook, a także YouTube, Flickr itp. dają możliwość dotarcia bezpośrednio do określonej grupy odbiorców. Umożliwiają swobodną, dwustronną komunikację, dzięki której możliwe staje się właściwe rozpoznanie potrzeb klienta i wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.
Aktywne prowadzenie kont w portalach społecznościowych jest dobrym sposobem na kreowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy. Firma, które polecana jest w społeczności cieszy się większą rozpoznawalnością i zaufaniem wśród klientów aktywnie uczestniczących w życiu portali społecznościowych.

Korzyści płynące z obecności w social mediach:
  • wzrost zaufania do firmy
  • wzrost rozpoznawalności firmy w sieci
  • wzmocnienie wizerunku
  • zwiększenie liczby pozytywnych informacji o firmie
  • precyzyjne docieranie przekazu do konkretnej grupy potencjalnych klientów
  • zwiększenie ruchu (np. na stronie www)
  • dostęp do informacji/promocji/produktów na bieżąco
  • Szybkość w przekazywaniu informacji
  • wzrost przychodów i, co za tym idzie, zysków firmy
  • wyróżnienie na tle konkurencji
projektowanie-tworzenie-stron-mobilnych-RWD-atu-studio-social-media-agencja-reklamowa-warszawa-lodz